با اينکه سند بنيادين تحول در آموزش تهيه شده، و لي هيچکدام از نهادها که ماموريت آموزش دارند، آن را نمي پذيرند! اصلا تحول را نمي پذيرند، فقط گاهگاهي چند اعتصاب و جواب به اعتصاب ها و تمام! علت اينهمه کوتاهي در اين امر و امور مشابه، آن است که اصلا اعتقادي به تحول ندارند. مي گويند البته ايراداتي هست! ولي تحول معني ندارد. روحيه محافظه کاري و حفظ وضع موجود، از انجا ناشي مي شود که کليه عناصر مامور به تحول، همگي کاملا مسن و از پا افتاده هستند، توان پيمودن راه جديد را ندارند. و مي خواهند در همان لجن زاري که بودند، بمانند تا عمرشان تمام شود. در صنعت وضع از اين بدتر است: چسبيدن به کارخانه هاي صد ساله، که از حيض انتفاع ساقط هستند، و با آمپول و تزريق پول مي خواهند آنها را سرپا نگهدارند. صنعتي که مانند خودرو يا نساجي، ماشين آلات آن صد بار پوسيده و: کارگران آن همه بازنشسته شدند، چه نيازي به زنده کردن دارند؟ ادامه مطلب.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تأملات یک انسان آزمون ها khane8tom Tim موبايل و لوازم جانبي پایگاه تصاویر زیبا سازی وبلاگ اقتصاد،حسابداری، مدیریت،مالی و سرمایه گذاری حقوق و وکالت در ایران